Sorry, że przydługie, ale to całościowo potraktowane. Tekst z maja 2018, więc jeśli chodzi o Compuflo epidural to, jak wiemy, jesteśmy dużo dalej, już na etapie rozwoju sprzedaży. Ale kto wie, czy ten botoks nie okaże się w przyszłości jeszcze większym sukcesem.
Wraz z rozwojem chińskiej klasy średniej "miłość do piękna, lęk przed śmiercią i brak miłości" stały się ważnymi psychologicznymi siłami napędowymi dla konsumentów i podczas gdy w wielu sektorach obserwuje się gwałtowny wzrost, sektor opieki zdrowotnej ma teraz największą uwagę w sercach chińskich konsumentów. Firmy, które mają produkty związane z opieką zdrowotną, kosmetykami i stomatologią, w ciągu ostatnich miesięcy spotkały się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i inwestorów. Jedną z takich firm jest Milestone Scientific Inc. (NYSE AMERICAN: MLSS), spółka notowana na giełdzie NYSE, która opracowała i wprowadziła na rynek precyzyjne, wydajne i praktycznie bezbolesne technologie wtrysku do zastosowań w stomatologii, leczeniu zewnątrzoponowym i zapaleniu stawów. Pierwsza komercyjna aplikacja Milestone Scientific, zwana "The Wand®", znajduje się obecnie w klinikach stomatologicznych, gdzie pomagają dentystom bezpiecznie, wygodnie i precyzyjnie stosować zastrzyki z miejscowego znieczulenia. Produkty dentystyczne firmy odniosły komercyjny sukces i dotarły do 53 krajów i regionów, w tym Kanady, Australii, Niemiec i Chin. Oprócz produktów kliniki stomatologicznej, Milestone Scientific opracował również CompuFlo® Epidural, skomputeryzowany system anestezjologiczny, który otrzymał 510 (k) zezwolenia FDA i licencję na urządzenie medyczne. Kolejnym celem firmy jest wprowadzenie bezbolesnego i precyzyjnego sprzętu do wstrzykiwania toksyny botulinowej (botoxu) na rynek kosmetyków z nadzieją na dopasowanie sukcesu Wand® w branży dentystycznej.
Milestone Scientific: Wzrost przychodów napędzany wejściem na rynek stomatologiczny
Firma skorzystała z ekspansji swoich produktów na amerykański rynek stomatologiczny i odnotowała wzrost sprzedaży o 46,9% w czwartym kwartale 2017 r. Dodatnie przepływy pieniężne z produktów dentystycznych zapewniły wsparcie pieniężne na pokrycie kosztów marketingu innych urządzeń medycznych.
W przypadku analizy perspektyw rozwoju firmy, powinniśmy najpierw rozważyć jej istniejącą i potencjalną wielkość rynkową. Kliniki stomatologiczne tradycyjnie są silnym przemysłem w Stanach Zjednoczonych, a jego wielkość rynku przekracza 130 miliardów dolarów w 2017 roku i stale rośnie. Jednak w Chinach stomatologia wciąż jest szybko rozwijającym się przemysłem wschodzącym. Według analizy chińskiego rynku opieki stomatologicznej w 2015 r. Oczekuje się, że wielkość chińskiego rynku dentystycznych urządzeń medycznych wyniosła w 2006 r. 134,6 miliarda juanów, a całkowita wielkość chińskiego dentystycznego urządzenia medycznego, a także rynek powiązanych produktów i usług przekroczy wartość 400 miliardów juanów RMB. W dziedzinie urządzeń medycznych i zarządzania bólem, amerykańska technologia jest nadal uważana za bardziej zaawansowaną niż w Chinach, co prowadzi do potencjalnych korzyści w Chinach. Aby pomóc szybko wejść na chińskie rynki, Milestone utworzył w Chinach joint venture, skupiając się na lokalnych klinikach dentystycznych. Urządzenie stomatologiczne (znieczulenie pojedynczego zęba - STA) jest dostępne w całych Chinach w całym kraju w szpitalach, klinikach i gabinetach prywatnych. W chwili obecnej w Chinach wykorzystywany jest głównie na rynek znieczulenia stomatologicznego. Firma przewiduje kolejne 20 000 - 30 000 nowych STA używanych w Chinach w ciągu najbliższych 2-3 lat.
Milestone Scientific CompuFlo® Epidural: Otrzymanie 510 (k) Wypełnienie FDA i przejście do przodu w celu komercjalizacji
W czerwcu 2017 r. Milestone Scientific otrzymał 510 (k) zgody FDA na - CompuFlo® Epidural Computer Controlled Anesthesia System ("CompuFlo® Epidural"). CompuFlo® Epidural zapewnia anestezjologom możliwość cyfrowego określania i programowania ciśnienia na końcówce igły w czasie rzeczywistym. Technologia Dynamic Pressure Sensing ™ (DPS) pozwala CompuFlo® Epidural dostarczać obiektywne wizualne i dźwiękowe sprzężenie zwrotne ciśnienia w tkance, które umożliwia anestezjologom identyfikację przestrzeni nadtwardówkowej.
W marcu 2018 r. CompuFlo® Epidural otrzymał licencję na urządzenie medyczne od Health Canada. Zarówno na rynku amerykańskim, jak i kanadyjskim, firma przechodzi obecnie na etap komercjalizacji ich działalności. Leonard Osser, tymczasowy dyrektor naczelny Milestone Scientific, skomentował: "Prowadzimy rozmowy z dystrybutorami w Ameryce Północnej i Europie. Oczekuje się, że wyniki badań zostaną opublikowane w najważniejszych czasopismach branżowych jeszcze w tym roku, co pomoże jeszcze bardziej przyspieszyć komercjalizację produktu. " Zgodnie z planem marketingowym firmy, kolejnym celem po uzyskaniu punktu oparcia na rynku leczenia stomatologicznego i zewnątrzoponowego jest wejście na rynek kosmetyczny. W 2018 r. Firma, wykorzystując swoją wiedzę w zakresie wygodnych i programowalnych technologii wstrzykiwania, wprowadzi medyczne urządzenie kosmetyczne do wstrzykiwania botoksu.
Trend rozwojowy medycznego przemysłu kosmetycznego jest podobny do rozwoju rynku stomatologicznego, a jego dynamika konsumpcji na rynku szybko rośnie z USA do Chin. W Stanach Zjednoczonych każdego roku wstrzykuje się ponad 8,4 miliona dawek botoksu. Według danych z raportu dotyczącego trendu rozwoju globalnego rynku toksyn botulinowych, sprzedaż globalnych produktów botoksu osiągnęła w 2015 roku 2,85 miliarda dolarów USD. Podobnie Chiny to szybko rosnący rynek konsumencki. Dane pokazują, że wielkość rynku botoksu z formalnych kanałów w Chinach w 2015 r. wynosiła od 1 miliarda do 1,5 miliarda przy złożonej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 27,32% w ciągu ostatnich pięciu lat.
Milestone Scientific bada obecnie możliwości identyfikacji strategicznych partnerów i angażowania ich w celu komercjalizacji technologii wtrysku CompuFlo® Epidural i botox na dynamicznych rynkach Chin. Można przypuszczać, że Milestone Scientific najpierw zakończy komercjalizację swoich produktów na amerykańskich stomatologicznych i medycznych rynkach kosmetycznych. Następnym krokiem będzie wejście na wschodzący rynek klasy średniej w Chinach, aby zaspokoić "potrzeby miłości, lęku przed śmiercią i brak miłości", psychologiczne wymagania konsumentów.