Dnia 2025-11-29 o godz. 16:17 ~Móchamed napisał(a):
> Czyli spółka popełnia łatwo wybaczalne błędy ambicjonalne. Nie ma wlasnych analityków. Analitycy z biur maklerskich powinni wiedzieć lepiej. O ile analitycy powinni ścinać te ambicje żeby było dobrze? 1/4 czy 1/3?
> > HP nie jest szyldem typowo obuwniczym. Dynamika sprzedaży pozostaje mocno w tyle za powierzchnią drugi kwartał z rzędu.
##
No powinni i przede wszystkim w odpowiednim czasie, a nie 4 m-ce ‚po frytkach’ , kiedy rynek już zawrócił w myśl motta firmy „Tam i z powrotem’’.
„Dynamika HP” … jak był jeden w regionie, to miał „dynamikę” ponadprzeciętną. Jak teraz jest pięć, to nie ma opcji, żeby utrzymać takie parametry lfl, jak przy jednym. Metry 2 i mnożnik, to nie jest zero-jedynkowy parametr oceny. Ważne, czy te pięć sklepów zarabia więcej niż ten jeden, pierwszy i o ile więcej. Tak w uproszczeniu. Wyniki ogólne HP pokazują, że w konceptach offprice trzymają się ponad średnią. Poza tym co to jest kwartał w kategoriach oceny, tu potrzeba przynajmniej pełnego roku.