EMI na finiszu, debiut w UK do końca roku, ekspansja collecions, ekspansja exchange, dobre wyniki operacyjne wbrew pandemii, dobra polityka antycovidowa, lepszy plan marketingowy (brak dalszego sponsoringu Lecha jest informacją pozytywną nie negatywną), nowy duży gracz, który wbrew temu co tutaj było pisane, nie wychodzi, a wręcz odwrotnie, będzie zwiększał zaangażowanie w akcjonariacie, szkoda, że w znacznym stopniu dla spółki exchange, ale jednak. Pożyczki wrócą, mają potężną bazę klientów stałych, oraz klientów nie spełniających kryteria, przy powrocie spółki w ruch będzie wysyłanie masowo maili i rozdzwonienie telefonów, te cyfry pójdzie łatwo nadrobić, a baza się powiększy przez dotarcie do nowych przedsiębiorców spółką aforti factor gdzie teraz są przerzucone siły z finanse. Jest tego troszeczkę. Zmiany w akcjonariacie są również długofalowym podejściem pod przyszłe przejście na GPW, to też trzeba mieć z tyłu głowy. Tam są mocne nazwiska za sterami to jest najsilniejszy aspekt tej spółki.