Dnia 2021-06-28 o godz. 10:11 ~PanMaciek napisał(a):
> Przepraszam, faktury wystawione 20.05*
Pracownicy sieci partnerskiej są dla OPF jak widać pracownikami drugiej kategorii. Jestem w takiej samej sytuacji - kilkudziesięciodniowe opóźnienia w płatności faktur ciągnące się od lutego 2021. W tym samym czasie pracownicy sieci stacjonarnej otrzymują zapłatę w terminie. W firmie oficjalnie nikt nic nie wie ( bajeczki o tym , że złe banki im nie zapłaciły są główną linią obrony ), nie umie przyznać skąd te opóźnienia się biorą , kompletna olewka jeśli chodzi o wezwania do zapłaty i z miesiąca na miesiąc opóźnienia są coraz większe. Widać naprawdę "najwyższe" standardy zarządzania spółką akcyjną i "największą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce" , jak ładnie się tytułują. Zastanawiam się co jeszcze można by zrobić oprócz wezwań do zapłat aby odzyskać pieniądze za wystawione im faktury i jednocześnie uchronić innych ludzi przed nieprzyjemnościami związanymi z nieetycznymi i nieprofesjonalnymi działaniami jakie prezentuje OPF.