Dnia 2023-12-08 o godz. 14:44 prawnuk napisał(a):
> A to już upłyneło zbyt wiele czasu i ludzie nie są aż tak głupi.
> Po pierwsze idealny odcinek to Łódz - Warszawa - tam można zrobić przejazd za 100 zł /dość podobnie/ i jest ruch - nikt tego nie próbuje zrobić.
> Jedyne podchody jakie mogą być, to koncesja za budowę trzeciego pasa.....
> ALE mają go budować wszędzie /moim zdaniem błąd - dla Polaka to zbyt skomplikowane/ - więc trudno to uzasadnić w jakikolwiek inny sposób.
> A co do Rycha czy Mira - cóż chyba już nie te czasy.
> Tzn obie strony politycznego sporu pod tym względem nie mają hamulców - i raczej mieć nie będą.
> Za 3 lata Adamczyk - jesli nie pójdzie siedzieć za brak obrony pracy magisterskiej - będzie w Ilkuszu opowiadał, że tylko on daje szansę na bezpłatną A4
>
> Koncesja na A4 - była spowodowana sposobem myślenia - była zresztą najmniejszą aferą;
> bo afera na A2 a szczególnie A1 to były dopiero numery.....
> 30 lat temu wydawało się, że to sensowny model. Dziś wiadomo, że można wprowadzić winiety /bo bedą powszechne, lub inny sposób pomiaru - tani i skuteczny/.
> Zresztą jestem zwolennikiem płatnej autostrady w cenach A4 - Gliwice - Wrocek, by było mniej aut na drodze
ludzie są "aż tak głupi" bo od tysiącleci to wciąż jedne i te same istoty, podatne na jedne i te same odwieczne chwyty, jakieś "czasy" są zawsze, też od zawsze, słusznie piszesz o braku hamulców u polityków i to też nigdy się nie zmieni, po prostu nie mam złudzeń, jacy ludzie wracają do władzy, jaką mają mentalność, tego NIE da się zmienić, co do płatnych autostrad, jeżeli chociaż trochę znasz historię, pomyśl, dlaczego Niemcy czy USA albo GB w większości albo wcale tego nie mają i ani myślą prywatyzować sobie odpowiednik układu krążenia