Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: Jakie perspektywy?

Zgłoś do moderatora
Zwalić to sobie można…..Pamiętaj, że tu są przeważnie ludzie, którzy posiadają akcje.
Obiektywnie jednak trzeba stwierdzić, że wczorajszy spadek z punktu widzenia analizy technicznej nie wygląda dobrze.
W ostatnich dniach dla mnie zachowanie kursu wyglądało dość dziwnie, podciąganie pod koniec sesji.
Szczerze mówiąc zastanawiałem się na pozbyciem akcji, ale wyszło inaczej, nie dość tego próbowałem łapać spadające noże, które mnie trochę pokaleczyły.
Brak entuzjastycznej reakcji na podpisanie kontraktu.
Przełamanie wsparcia technicznego w okolicach 4,70 przy dużych obrotach.
Wskaźniki techniczne słabe
Raport wg mojej skromnej wiedzy dość dobry.
Mam wrażenie, że w poniedziałek na początku sesji dołowanie kursu później odbicie, lub jakiś trend boczny. Ale to tylko moje przeczucia, jestem tu b. krótko.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
ARCUS 30,43% 1,20 2020-04-09 17:00:24
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.