Czekam na raport roczny za 2023, poprzedni był w marcu więc ten powinien być za 2 miesiące. Okaże się ile kasy spłynęło od 505 za DRIFT w IV kwartale. Może razem z CMSR i innymi źródłami wyjdą na plus, zatrudniają ledwie kilka osób. Szkoda tylko że nie podejmują żądnych działań User Aquisition w stosunku do CMSR na mobile. Pamiętam okres w którym wydali na to trochę środków a potem nawet zatrudnili jakąś firmę do tego i zwróciło się to z solidną nawiązką.
Przed nami wydanie Car Zombies na mobile, ale osobiście naprawdę jestem zainteresowany co z BUSHIDO i OVER ROAD. W ostatnim rocznym raporcie było że szukają wydawcy i udostępnili demo tego pierwszego tytułu na Steam. Przykłąd JDM Japanese Drift Masters z 28,700 follwers i #72 Wishlist pokazuje potencjał tej niszy. Warto byłoby się jakoś podpiąć pod ten trend i lekki hype i zaporoponować coś swojego w podobnym stylu. Do tego może potrzeba lepszego partnera niż 505, na rynku jest wielu wydawców.
Gdyby ktoś nie pamiętał co było w ostatnim rocznym raporcie na temat oiwyższych gier to wklejam:
"Na bazie silnika Gearshift przygotowane zostały dwa koncepcyjne projekty gier OverRoad i Bushido. Projekt OverRoad to gra typu arcade dla fanów silników i części samochodowych, samochodów i wyścigów samochodowych. W IV kwartale 2022 roku, Spółka podpisała umowę agencyjną z pośrednikiem odpowiedzialnym za reprezentowanie Spółki w kontaktach z wydawcami i za poszukiwanie wydawców zainteresowanych wydaniem gry OverRoad. W chwili obecnej Spółka czeka na odpowiedzi od wydawców potencjalnie zainteresowanych współpracą. Projekt Bushido to gra o tematyce wyścigów samochodów, dedykowana fanom gier motoryzacyjnych i simracingowym. Bezpłatne demo gry, przygotowane na bazie silnika Gearshift, zostanie udostępnione graczom jeszcze w marcu 2023 roku. Celem udostępnienia dema graczom jest oszacowanie potencjału sprzedażowego tytułu, zebranie feedbacku od większego grona graczy na temat silnika Gearshift, poprawnie błędów i wprowadzenie rozwiązań zgłaszanych przez graczy oraz zwiększenie szans na podpisanie umowy wydawniczej na realizacje pełnej wersji gry.
(...) Prace prowadzone w 2022 roku, skupiały się na dalszym rozwoju i doskonaleniu silnika Gearshift, przeprowadzone zostały także prace mające na celu dostosowanie technologii do silnika UNREAL 5 (pierwotnie technologia powstawała w oparciu o silnik UNREAL 4). Zespół ECC GAMES wspólnie z podmiotami zewnętrznymi przeprowadził testy percepcji i immersji silnika GreaShift. Badania zostały prowadzone w trzech grupach badawczych, łącznie w pozyskaliśmy 15 zestawów pomiarów od kierowców z licencjami rajdowymi (PZM, startujący w międzynarodowych zawodach driftu, przez rajdy po GP3, obecnie FIA Formula 3 Championship), z 42 zestawy pomiarów graczy okazjonalnych oraz 49 zestawów pomiarów od graczy profesjonalnych. Podstawą badań były dane z biofeedback oraz wywiady/ankiety. Otrzymane wyniki wskazują na istotną poprawę odbioru gry z zaimplementowanymi rozwiązaniami opracowanymi w ramach projektu."