Nie ma zysku netto bo rozlicza sukcesywnie wcześniejsze nakłady poniesione na dewelopment gier. Ale to już raczej zabieg księgowy bo te pieniądze już zostały wydane. Gdyby nie to, mielibyśmy już rozpoznany zysk netto. Rozumiem jednak, że na obecnym etapie rozwoju spółki nie opłaca się go wykazywać.
Większość z tych kosztów została już rozliczona i co ważne wydawca pokrył już swoje koszty związane z Drift CE i będzie się dzielił ze spółką przychodami. CMSR żyje swoim życiem. Nie doszukałem się informacji czy jest jakiś zewnetrzny podmiot który zajmie się user acquisition. Gershift ukończony. Czy toczą się jakieś rozmowy co do jego sprzedaży? Czy jest zainteresowany nim podmiot. Nie wiemy. Gierka dla boombit zrobiona i liczę na jakieś info w kolejnym raporcie. Co z kolejnym projektem finansowanym przez NCBR ? Cisza w tej sprawie. Dużo pytań, mało odpowiedzi.
Podsumowując, Spółka potrafi robić gry, generować jakąś gotówkę.. no cóż trudno być hura optymistą ale jeszcze bym nie stawiał na niej krzyżyka.