Dnia 2011-05-25 o godz. 23:13 niordd napisał(a):
1. Wielką
> siłą Wiedźmina 2 jest silnik który wyprzedza konkurencję
> prawie o generacje. Czy zamierzenia
> „użyczać” owego silnika innym
> firmom (oczywiście za stosowną opłatą)? Takie rzeczy
> zdarzają się w tej branży.
Zupelnie prawidlowe rozumowanie. Niemniej silnik wpierw musi napedzic swiatowy przeboj na kilku platformach. Gdy to sie stanie, otworza sie szerzej drzwi do licencjonowania technologii.
2. Trochę nie rozumiem
> tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Wiedźmina 2 (6
> milionów zł). Przecież prasa specjalistyczna bębniła o grze
> od dawien dawna i chyba każdy polski gracz o wiedźminie
> słyszał a duża część była na bieżąco – ci zaś
> którzy nie są graczami raczej nie posiadają sprzętu
> komputerowego potrafiącego udźwignąć wymagania Wiedźmina 2.
> Coś pomijam?
Po czesci tak jest. Ale rozstrzal premier w naszej historii jest od dowolnie malej ilosci do ilosci przekraczajacej 140 tys szt (a nawet 200 tys sztuk po kilku dodrukach W1). Celem takiej kampanii jest jak najszybsze dobicie wlasnie do ilosci zblizonej do wspomnianych 200 tys szt. Innym celem jest tez przekonanie graczy, ze warto kupic wersje oryginalna a nie sciagac piracka (poprzez atracyjna cene w stosunku do jakosci wydania np.)
Pozdrawiam,
MK