Witaj Mike
Nie po raz pierwszy uspokajasz ludzi gdy cena akcji spada – i to bardzo się chwali. Dużo spółek powinno się uczyć jak prowadzić relacje inwestorskie od was (choć było parę nie fajnych sytuacji – dodrukowywanie akcji itp.). Dzięki za wieści z frontu – gratuluję stworzenia udanej gry gdy podbiła zachód. Jeżeli będziesz miał chwilę czasu by odpowiedzieć na dwa pytania, byłbym ci bardzo wdzięczny:
1. Wielką siłą Wiedźmina 2 jest silnik który wyprzedza konkurencję prawie o generacje. Czy zamierzenia „użyczać” owego silnika innym firmom (oczywiście za stosowną opłatą)? Takie rzeczy zdarzają się w tej branży.
2. Trochę nie rozumiem tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Wiedźmina 2 (6 milionów zł). Przecież prasa specjalistyczna bębniła o grze od dawien dawna i chyba każdy polski gracz o wiedźminie słyszał a duża część była na bieżąco – ci zaś którzy nie są graczami raczej nie posiadają sprzętu komputerowego potrafiącego udźwignąć wymagania Wiedźmina 2. Coś pomijam?
Pozdrawiam
Niordd