Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,23 zł , zmiana od tamtej pory: -95,65%
oby wyszli na prosta...

bylem dzisiaj w dayli w poznaniu...tragedia, na polkach ie ma potrzebnych produktow, nie ma nawet papieru toaletowego ani jednego!
sa za to drogie szampony i kremy, oraz jakies tandetne zestawy...jakies proszki do prania dzieciecych rzeczy
jakies piorniki, posciele, zabawki dla dzieci, lizaki chupa chups, nie ma kostek wc do kibla zapachowych (jakies mega drogie )

plyniw do plukania tez praktycznie nie ma, wybor bardzo mizerny

jesli nie dotowaruja tych sklepow to önepo prostu padna, nie maja co sprzedawac

sa pasty do zebow, szczoteczki, gadzety do wlosow typu grzebien i szczotki, pilniki
jakies scierki, plyny do podlog Periel, jakies damskie wkladki i podoadki ale tylko te co proukuje zaklad w Lublincu

jak u was w sklepach? nakis lepszy asortyment?

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
KERDOS 0,00% 0,01 2018-03-29 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.