Na twitterze są informacje o tym ile nowych klientów pozyskiwali przez FB. To nie jest teraz istotne!!! Istotna jest funkcjonalność serwisu i jeżeli wzmianki to było głównie FB to teraz bez FB produkt jest dużo mniej użyteczny!!! Obecni klienci gdy zorientują się że nie ma źródła wzmianek z FB to automatycznie będą żądać zwrotu abonamentów (a są to abonamenty nawet i roczne na duże kwoty). Cały czas kręcenie kota ogonem i ogłupianie inwestorów że kanał FB to było załóżmy 1% pozyskiwanych klientów i ciągle ta sama bajka (a do tej pory nie ma info czy fb odciął serwis od API czy oni sami to wyłączyli). Tu nie chodzi o medium pozyskiwania nowych klientów a sprawa dotyczyć może odchodzenia klientów (churn) którzy zauważą odcięcie funkcjonalności za którą płacili nawet jako abonament roczny!!!! Zobaczycie wysyp reklamacji klientów którzy będą chcieli dostać rekompensatę za brak funkcji za którą zapłacili