Dnia 2025-02-26 o godz. 18:53 grinnek napisał(a):
> Jak już wiemy zysk z zeszłego roku jest na poziomie 0,65zl. Jeśli założymy, że koncesja w 2027 roku dobiegnie końca, to Spółka po spłaceniu wszelkich zobowiązań (wyremontowanie a4 do odbioru przez gdake) będzie miała lekko ponad 3zl na akcję do podziału dla akcjonariuszy i zdjęcie spółki z GPW. Przed nami jeszcze trzy wypłaty zysków (w tym roku 0,65zl, w przyszłym z racji podwyżki opłat powinno to być 0,7zl, a w kolejnym analogicznie 0,8zl). 
> > żeby sprawnie rozliczyć się z zatrzymanych zyskow spółka powinna już dzielić zyski do podziału łącznie z wypłatą zysków z ubiegłego roku w postaci dywidendy. Dlatego szacuje, że w tym roku będzie to 1zl, co da rekordowy poziom dywidendy w wysokości 30%. Jest to również opinia wielu analityków giełdowych na portalach społecznościowych. Sam Paweł Malik szacuje dywidendę na poziomie 0,6-0,7zl.
"jak wiemy", próbujesz nieudolnie naganiać na lipne "wyliczenia", ewidentnie widać że rynek nijak nie "kupuje" czegoś takiego, może poczytaj o końcu koncesji: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Co-z-autostrada-A4-w-zarzadzie-Stalexportu-Resort-zdradza-plany-8748601.html i wydatkach z tym faktem związanych: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Stalexport-Autostrady-chce-wydac-na-inwestycje-w-A4-blisko-540-mln-zl-do-marca-2027-r-8884803.html  no i zachowanie się kursu Stx wobec indeksów: https://www.stalexport-autostrady.pl/pl/relacje-inwestorskie/notowania-akcji-stxa-oraz-wig80