Zepchnęli raz małym wolumenem do 13gr.
A tymczasem w writualnych mediach:
W tym okresie moim głównym zadaniem, oprócz przygotowywania strategii  dla klientów i zarządzania działaniami firmy, była odpowiedzialność  przed inwestorami, czyli m.in. nadzorowanie wszystkich umów i polityki  informacyjnej. Było to bardzo cennym doświadczeniem i nie żałuję ani  chwili spędzonej na małym parkiecie, niemniej jednak teraz ponownie  chciałabym się skupić na bieżącej obsłudze klientów oraz zdobyciu  nowych, głównie z sektorów mody, designu, dbania o urodę, lifestyle’u i  produkcji telewizyjnych, w których mamy największe doświadczenie i  kompetencje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Maria  Siudyła. 
Oferta Magnifico zostanie w najbliższym czasie poszerzona o usługi  visual merchandisingu, czyli przygotowywanie wystroju wnętrz sklepowych  zgodnie z zasadami marketingowymi. - Chcę wykorzystać na naszym rynku  wiedzę, jaką zdobyłam w tym zakresie w Londynie i Mediolanie w minionym  roku. W marcu uruchomimy też showroom modowy dla marek, które już  obsługujemy i z którymi w najbliższym czasie zaczniemy współpracę -  zapowiada Siudyła.
Znowu magnifico sp. z o.o. będzie przynosiło duży zysk jak przed debiutem, i tak się to robi we współczesnym świecie. To się nazywa mieć tupet. Nosił wilk razy kilka poniosą i wilka.