Nie za bardzo rozumiem dlaczego LFL miałby byc neutralny. Przy takim wzroście konsumpcji nie wierzysz w dodatni LFL? Księgowo/finansowo jestem laikiem, nie rozumiem, w jaki sposób niskomarżowa sprzedaż hurtowa miałaby negatywnie wpłynąć na wynik całej grupy? Wydawało mi sie, że kluczowe dla odbioru wyniku będzą przychody i marża HF. Oczywiście ważne też będzie potwierdzenie harmonogramu wzrostu powierzchni handlowej. Wiem, że to może być trudne, ale mam nadzieję, że Miłek się do tego odniosie, pokaże liczby i plany i okaże się, że zapowiedzi nie były bredniami, ale sa realizowane, nawet jeśli z małym poślizgiem.
Martwi mnie temat z Worldbox, oby jak najszybciej przejęli te 41% MKRI i zaczęli raaportować Worldbox jak oddzielny szyld. Idealnie byłoby jeśli udałoby się przekonać rynek, że MKRI w 2026 roku wyjdzie na plus.
Do tej pory narracja była taka, że to HP miał być głównym motorem wzrostu, a tu nagle analitycy widzą najpoważniejszy problem w sprzedaży hurtowej. Jaki to może być wpływ na całą grupę, jełsi tej sprzedaży hurtowej jest 200-300 mln kwartalnie, a przychody całej grupy maja byc ponad 3 mld? O co chodzi?