W wątku optymistycznym jeszcze dodam, że na kongresie PiS transmitowanym przez TVP wicepremier Morawiecki wymienił NEWAG na drugim miejscu pośród tylko kilku firm, które warto wspierać i kupować ich produkty w zamówieniach krajowych.
Nazwy polskich producentów padały w kontekście negacji dotychczasowego, zgubnego sposobu myślenia w stylu "po co nam polskie, skoro jest zagraniczne"...
A skoro szykuje się głębsza zmiana na stanowiskach w spółkach kontrolowanych przez skarb państwa, to i w PKP Intercity Vectrony też nie muszą zawsze być kupowane wbrew interesom polskiego producenta. I już pojawił się ciekawy artykuł na Inforail cyt:
A tak lokomotywa Griffin prezentowała się z wagonami PKP Intercity. Czy za jakiś czas taki widok będzie standardem, a nie jedynie jednostkowym przypadkiem? Przypomnijmy, że przewoźnik ma w planach zakup nowych lokomotyw.
Czytaj więcej:
link No to jak, GPW wycenia przyszłość, czy przeszłość?
A jeśli nadal przeszłość, to wyniki za pierwsze półrocze 2017 uzasadniają spadki czy wzrosty?
To złośliwe pytania retoryczne, bo dzisiaj po zakończeniu I półrocza spółka jest niedoszacowana.
Dowiemy się tego we wrześniu. Ale obstawiam, że jeszcze podczas wakacji przebijemy szklany sufit.