Wejście w produkcje gier mobilnych to było genialne posunięcie. Świetnie się to uzupełnia z podstawową działalnością (to jednocześnie dywersyfikacja i synergia). Prezes Prajsnar po raz kolejny wykazał się świetną intuicja biznesową.
Studio deweloperskie na poprzednich swoich hitach zarabiało od 0.05 do 0.25 $ od jednej instalacji, czyli średnio 0.15 $.
Łatwo policzyć, jakie przychody mogą generować nowe gry. Jeśli każda będzie miała co najmniej 5 mln instalacji (a wszystko na to wskazuje), i gry będą powstawać w tempie 1 co dwa miesiące (też wszystko na to wskazuje), to wychodzi bardzo ładna sumka rocznych przychodów z gier mobilnych.
Warto też zwrócić uwagę, że te gry są stosunkowo proste (z punktu widzenia programistycznego), zatem mają stosunkowo niski koszt wytworzenia.
Zgadzam się z Tobą, panie_z_jaworowa, to nowy początek :)
Choć cena 100 zł tworzy psychologiczną barierę (tym bardziej po takich ogromnych wzrostach), to wg mnie jesteśmy dopiero w połowie drogi, patrząc długoterminowo :)