Zacytuję sam siebie, bo nie chce mi się pisać dwa razy tego samego:
Na materiale z GC dzieje się co nieco? Jak na FPS to raczej mało się dzieje, bo pada tam dosłownie JEDEN strzał. Wszyscy, którzy nadal uważają S3 za FPSa powinni wziąć sobie do serca słowa prezesa, który sam wskazał, że gra
"zdecydowanie odróżnia się od standardowych kryteriów tego gatunku", czytaj jest niszowa.
Piszesz, że 98% Niemców jest zainteresowanych zagraniem w SGW3? Jestem przekonany, że taki odsetek Niemców nie jest zainteresowany grami w ogóle, nie mówiąc o konkretnym tytule, więc zejdź na ziemię.
Jednak najbardziej bawi mnie kurczowe chwycenie się "zapowiedzi możliwości zrobienia trybu multiplayer" jako zapowiedzi, że ten tryb pojawi się w grze :) W materiałach przed GC Snajper był przedstawiany jako gra dla pojedynczego gracza. W czasie targów pojawiły się pytania o multi i odpowiedź była taka, że "na razie skupiamy się na dopracowaniu kampanii solo, trybem multi pwenie się zajmiemy, ale dopiero po premierze gry". Po GC pojawiły się zapowiedzi, że multi będzie dodatkiem do gry, który wyjdzie kilka miesięcy po premierze. Już nawet pomijam to, że planowanie trybu multi jako dodatku z założenia musi skończyć się porażką, bo po pierwsze: o kilkugodzinnej grze single player nikt nie będzie pamiętał w jakiś miesiąc od premiery; ale po drugie zrobienie trybu multi wymaga więcej pracy niż oskryptowanej kampanii single; i po trzecie, tryb multi to nie tylko stworzenie map i balansu, ale przede wszystkim usługa, utrzymanie serwerów, permanentne szlifowanie (tymczasem CIG po premierze nie dba o ŻADNĄ wydaną dotychczas grę).
Dlatego "zapowiedzi możliwości zrobienia trybu multiplayer" należy traktować wyłącznie jako hasło mające uspokoić akcjonariuszy na czas do premiery S3, bo potem przecież nikt z tego nikogo nie będzie rozliczał (można przewidzieć scenariusz
"co prawda Snajper 3 nie sprostał naszym zapowiedziom, ale przecież za kolejne kilkanaście miesięcy mamy premierę LotF2, która będzie największą grą w historii spółki", etc. etc.)