Mylisz się i to bardzo EXCELLENCE po pierwsze nazwa z kija brak polotu dobra dla odzieży dziecięcej, po drugie produkt końcowy to syropek a na rynku takowego zajmuje się kilkanaście firm i to z sukcesami EXCELLENCE jest gdzieś tam pod koniec i wcale nie jest tak zdrowo jak u konkurencji Tony cukru. Po trzecie te butelki i etykiety brak polotu i zrozumienia rynku design to podstawa i to jeszcze w takim drogim napitku nic nie przyciąga wolę herbapoll raz kupiłem EXCELLENCE soki rozwodnione po prostu 3sort, po czwarte to towar do rozcięczania w domu, ludzie podrużują oni nie mają pojęcia o rynku widać u nich przywiązanie do tego stylu i nic się nie zmienia od lat, stare ludzie za grosz nowoczesności innowacji. Po piąte ogromna ilość akcji wisi na 30-40groszy wszystkich ponad 150 000 000 to dużo a i właściciele robią co chcą, zazwyczaj sprzedają akcje poza rynkiem po 11 groszy potrzebującym bez wyjaśnienia, wygląda to na mamy was w du bie drobni chce ta to kupują papier toaletowy i po 40 gr. A my będziemy sobie handlować po 11 groszy tu normalny inwestor kupi ale zaraz sprzeda bo wie co jest grane... Pył opadnie i akcje będą chodzić gdzie ich miejsce 16, 17 groszy