~Dice pisze
Jeszcze a propos D21, to mam odmienne zdanie niż Hoossa. Spekuluje, że ECC chciało zrobić projekt bardziej dla profesjonalistów. Albo takie założenie mieli już na samym początku albo zaczęło powstawać na pewnym etapie. Obstawiam to drugie. Gra jest po prostu za trudna dla przeciętnego gracza (tory i sterowanie). Nie wszyscy są też takimi zapaleńcami żeby kupować cały układ sterowniczy.
Moje zdanie na temat D21 było i jest nadal niezmienne już po EA a mianowicie:
Gra dla miłośników driftu ok - takie jest założenie ale bez sponsora nie zepnie się biznesowo. Żeby zarobić trzeba być elastycznym i przyciągnąć większą grupę graczy. Dodać długi, szeroki, łatwy, atrakcyjny wizualnie tor dla graczy chacących pogrzebać w garażu i pojeździć wspólnie na luzie z innymi. Taki dla dzieciaków i mniej zaawansowanych aby mogli się powygłupiać, pojeździć, pokazać indywidualnie malowany i ulepszony wóz. To ożywiłoby tryb multi. Można jeszcze taki bonus dołożyć i uratować grę. To wywinduje sprzedaż i poprawi oceny na steam.