WL kilkaset K ---Sciagniecia 200 K DEMO ---to jest wszystko G.oo.wno warte ---skoro pozycja Holstina jest na 100 Pozycji WL ---a w demo w PEAKU orało 273 Osoby jednocześnie----TO ma znaczenie ---Build of Egipt swego czau był na 50 miejscu WL ---mial tez setki K na tej Wish List --- Jego DEMO miało prawei 4 razy wiekszy PEAK FOllowers miał 40 K a nie 20 K jak Holstein ----pzred debiutem BoE był na 105 Miejscu WL -----I JAKI JEST DEBIUT? :))
w wywiadzie sami mowia ze Koncepcja gry HOLSTIN powstała 5 LAT TEMU ---z gra picelozową bujaja sie juz 5 LAT i beda bujali sie jeszcze kolejny roczek 2025---przeicez to jest ŻENUJACE ---bo jak ta gra nie wypali--to kolejna gra kiedy bedzie ? za 7 lat ?---wlasnie dlatego Polski gamedev jest w takiej defensywie nawet z małymi projektami male zespoły bujaja sie jakby to byłuy gry AAA. i jesli cos pójdzie nie tak ---TO nie dziwie sie ze nikt potem nie chce wykladac kasy na finasowanie kolejnego dlubania przy kompach i z tego powodu wiele Spolek growych jest warta na rynku po PAre malych M pln---a taki STA ktory był warty jakis czas temu 250 M PLn zjechał po debiucie THE INVINCIBLE na 10 M PLN --obecnie 14 M .
Jesli kolejne demu wypadnie tak kaszaniarsko w PEAK jak to poprzednie ---to lepioej poszukac sobie innych spolek do grania lub inwestowania. ---bo prawdopodobiństwo ( że z tej pixelozy opowiadajacej o Polsce w czasach PRLu ) KU.PA wyjdzie bedzie duże.