Egypt to raczej jeden z tych projektów "na przetestowanie" developera lub grupy twórców i będzie taki 5-6/10 chociaż może się obronić settingiem.
Dość standardowa praktyka w PLW który to FRM naśladuje pod wieloma względami - daje się dość niski budżet i dośc niewiele czasu na przetestowanie danego twórcy (solo lub grupa ludzi) i patrzy się co osiągnie mając tyle. Jak wyrobi dostaje projekt na normalniejszych zasadach i z sensowniejszym budżetem a jeżeli gra się sprzedaje to dostaje czas i wsparcie na rozwój.
Pomysł super ale grafika będzie boleć niestety i pewnie będzie to to dość proste.
Trailer IT simulatora idzie za to ładnie z oglądalnością na jutubach.
Raport propsy ale w sumie ciężko było się spodziewać złego, ktoś tam dobrze wie jak trzymać koszta w ryzach i jak to dalej obniżać przy pomocy AI więc nawet gry 50-60% zarabiają versus "wtopy" 80%+ oceny za miliony których sprzedaż doścignie za lata jeżeli w ogóle xd
Jak dla mnie powinni jednak zatrudnić kogoś do ogarniania UI/UX w tych wszystkich grach i dźwięku bo mocno zaniża to oceny przy właściwie każdym tytule