wujek Google .. (poprzednią wiadomość moderator usunął może tej nie)
cytat:
Wskaźnik konwersji:
Termin ten tłumaczyłem już nie raz na łamach mobile trends, jednak w przypadku tak ważnej statystyki warto tę definicję powtórzyć. Współczynnik konwersji to liczba potencjalnych klientów, którzy zaczęli korzystać z aplikacji i którzy dokonali pożądanej przez twórców aplikacji aktywności (np. kupili produkt). Najczęściej konwersja mierzona jest w określonych odstępach czasu (tydzień, miesiąc, kwartał itd.), jako stosunek potencjalnych klientów (tzw. leadów – osób, które dokonają aktywności w aplikacji, która przełoży się na korzyść dla jej twórców) do ogólnej liczby nowych użytkowników w jednym okresie czasowym.
Nawet tylko trochę większa konwersja na jednego klienta, powinna przełożyć się również na zwiększoną liczbę wszystkich klientów, większą miesięczną liczbę użytkowników jaki i oczywiście – przychody z aplikacji.
szkoda że w tych wszystkich sponsorowanych (sama nazwa wiele mówi) artykułach o pobraniach nikt nie wspomina, że gry są ściągane za darmo ..