w/g danych Nielsena za 2011:
TOP 10
marki spożywane najczęściej przez Polaków w wieku 15-75 lat,
którzy zadeklarowali ich spożywanie
Lisner 25,76%
Neptun 22,87% !!!!!!!!!!!!!!!!
Superfish 19,60%
Łosoś-Ustka 10,45%
Koral 8,34%
Seko 4,05%
King Oskar 3,73%
Contimax 2,99%
Rio Mare 2,16%
B.M.C. 2,14%
źródło: Badanie TGI MillwardBrown SMG/KRC
W rankingu marek polskich , Neptun został natomiast wyceniony na 24,9 mln. zł.
/ http://www.rankingmarek.pl/?id=rw_2011 /
Być może to ten spory udział Neptuna w rynku rybnym i sama wartość marki kryje się za tą decyzją w&b....
Sprzedaż Neptuna /marka i udział w rynku/ , oraz upłynnienie pozostałych aktywów da w sumie niezłą wartość dodaną... przewyższającą wszelkie zobowiązania ..i to ze sporą "górką"...
I o tą "górkę" będzie toczyć się rozgrywka ...?
A i jeszcze te 10 mln. odszkodowania od Seko na deser ... ;) ;)