Dwie początkowe godziny gry to:
- brak rozwiniętej postaci
- dwie bronie na wyposażeniu
- 2-3 typy przeciwników
- bardzo proste zagadki
Co możesz ocenić w czasie takich dwóch godzin gry?
- klimat
- grafikę
- dźwięk
- optymalizację
Za te cechy gra jest chwalona, choć z optymalizacją może być różnie ale mam nadzieję że Bloober dowiezie.
Co trudno ocenić w czasie 2 godzin gry?
- nie ocenisz walki bo masz tylko dwie nierozwinięte bronie i postać praktycznie nie rozwiniętą przez co brak jest właściwie głębszych taktyk w walce
- nie ocenisz też historii bo ta rozwija się z czasem
- nie ocenisz jakości zagadek, bo ich trudność ewoluuje z czasem przy czym warto pamiętać że horrory to nie gry logiczne więc nie powinno się od tego typu gier oczekiwać zagadek ktore zatrzymają cię w pomieszczeniu na więcej niż 10 minut.
Krytyka gameplayu / gunplayu po dwóch godzinach grania dotyczy głownie walki która siłą rzeczy na początku gry nigdy nie jest jakaś niesamowita, bo mechaniki walki rozwijają się z czasem - masz wtedy więcej broni plus postać rozwija się o kolejne bonusy do statystyk.
Podsumowując wyciąganie zbyt daleko idących wniosków czy to pozytywnych czy negatywnych na aktualnym etapie działań marketingowych nie ma jeszcze większej racji bytu i trzeba poczekać na kolejne etapy kampanii ale wiele wskazuje na to że na "Cronosa" warto czekać, bo to co do tej pory pokazano wygląda bardzo obiecująco.