Jednak po kilku miesiącach spółka zrezygnowała ze współpracy z Martą Linkiewicz i Marcinem Dubielem, która miała na celu promocję nowej linii produktów zawierających ekstrakty z konopi oraz kampanii promocyjnej pod nazwą „House of Talents”. Produkty te ostatecznie nie trafiły do sprzedaży. W raporcie ESPI 1/2022 ogłoszono rozwiązanie współpracy w zakresie promocji nowych produktów, co potwierdza, że spółka nie spełniła swoich obietnic.
Inwestowanie na rynku kapitałowym zawsze wiąże się z ryzykiem. Niestety, zdarzają się spółki, które próbują manipulować komunikatami, aby sztucznie wywołać wzrost kursu akcji, a następnie szybko się ich pozbyć. Takie działania podważają zaufanie inwestorów i są sprzeczne z zasadami etyki biznesowej. Zarząd spółki ponosi pełną odpowiedzialność za podejmowane decyzje i powinien postępować zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, aby chronić interesy akcjonariuszy i zapewnić długoterminową wartość dla inwestorów.