Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  3,25 zł , zmiana od tamtej pory: -3,54%

Re: Analiza nr 2 - Pradozaur

Zgłoś do moderatora
No jakoś ciągle zmieniają się tylko trolle które tego Prądozaura usiłują atakować nieudolnie, a Prądozaur jak był to i jest prze ponad pół roku już ciągle ten sam i zawsze powtarzał, że wcześniej GRENEVIA była warta co najmniej 5 PLN... Ze zbrojeniówką już 7 PLN a za 2-3 lata gdy będzie już produkowała około 500 mln PLN zysku netto rocznie to i 10 PLN będzie mało... A jak komu kurs nie pasuje, to niech przestanie jęczeć, że kurs nie wzrośnie już kiedykolwiek, bo jakoś w te ostatnie pół roku z 1,80 PLN kurs wzrósł do 3,3 PLN więc jak komu prawie 100% wzrostu nie pasuje i uważa, że to czarny zadek to aż strach pomyśleć co ma w swoim łebku pustym najwyraźniej... Pozdrawiam każdego z tych nieudolnych trolli się nabijającego :)

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
GRENEVIA -1,72% 3,13 2025-10-24 17:02:09
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.