Czy dobrze czytam między wierszami, ze na razie ATS 2nie ma co się spodziewać? No i niech mnie nie załamują, że chcą wykorzystać technologie z ATS w tym Projekcie D. Poza tym robienie survivialowej strzelanki z grafiką sprzed 10 lat, to już strzał w kolano na sam początek. Przecież gracze to wyśmieją.
Nie kumam jak można rezygnować z czegoś na czym zyskali doświadczenie na rzecz kwestii, nad którymi zespół nigdy nie pracował. Serio oni myślą że zrobienie fizyki walki to bułka z masłem? Już to demo pokazało, ze to wyglądało tak drewniane, ze mi się przypominały czasy jak z kumplami ogrywałem Quake 3 w kafejkach internetowych:)
Naprawdę niech lepiej zrobią z tego jakiś survival z elementami horroru, bo tam wystarczy dołożyć klimatyczny dźwięk, trochę gry światła i cienia i voila. A nie oni będą wymyślali znowu koło na nowo.
Jeżeli te słowa miały podnieść akcjonariuszy na duchu to nie wiem jak je odebrali inni, ale mnie jednak raczej zaniepokoiły.