AMS nie został anulowany. Gra ma duży potencjał, czego dowodzi wishlista, ale jest obarczona długiem technologicznym z uwagi zarówno na proces produkcyjny jak i starzejącą się technologię (Unreal Engine 4). Wydawcy są tego świadomi, zaś my sami z jednej strony chcemy stworzyć następną grę “właściwie”, a z drugiej wykorzystać proszące się o rozwinięcie, leżące na stole technologie z Alaskana, które w AMS nie miałyby zastosowania. Dla nas lepszym wyborem byłby projekt jeszcze nieogłoszony, którego prototyp właśnie powstaje, który pomógłby nam zdobyć zaufanie wydawców wobec AMS, a nam samym - wznowić AMS w sposób zapewniający jego właściwe wykonanie. Obecne Road Studio to nie Road Studio A.D. 2020, więc chcemy przede wszystkim wypracować procesy w rozsądny sposób, zanim porwiemy się na kolejną olbrzymią, niezwykle ambitną grę o nieprzetestowanych założeniach. Wierzymy w AMS, ale podejdźmy do tego praktycznie.