Recenzji jest bardzo mało, co jest wypadkową niskiego zainteresowania grą. Jednak te, które są dostępne, to w większości pozytywy (w tej chwili 88%). Marketingu nie było praktycznie żadnego, co rodzi nadzieję, że zinteresowanie się jeszcze rozkręci. Na YT jest dosłownie jeden streaming od kogoś mającego jako takie zasięgi. I tyle. Z tego co widzę na SteamDB, ktoś przed chwilą zaczął "twitchować" grę, a transmisję ogląda 2,5 tys. osób. Wcześniej nie było w zasadzie żadnych transmisji. Wniosek - zarząd dopiero czeka z rozpoczęciem szerszych działań promocyjnych (wcześniej mówili, że chcąc opierać reklamę głównie na youtuberach). Podsumowując - aktualna sytuacja pod kątem czysto finansowym wygląda beznadziejnie (mogli sprzedać co najwyżej 2 tys. kopii), ale jeszcze bym gry i spółki nie skreślał.