Maro19 nie denerwuj się bo chyba gramy w tym samym teamie i chcemy zobaczyć Entera powyżej 100 zł :)
Strata na paliwie rzeczywiście się przydarzyła w innym wypadku wyniki za ostatni sezon by "pozamiatały". Biznes naprawdę nie jest bilansowany idealnie do zera w skali roku jak mówisz. Paliwo jest kontraktowane z kilkutygodniowym wyprzedzeniem a po odbytych operacjach nie ma żadnego wyrównywania. O ile droga lub tania ropa nie ma bezpośredniego przełożenia to nagła zmiana jej ceny może już mieć pewien wpływ.
Przez 8 lat notowań na GPW taka sytuacja przydarzyła się pierwszy raz Enterowi. Szansa że się powtórzy jak widać nie jest duża. To nie musi być też wzrost. Zawsze to też może być gwałtowny spadek paliwa. Rainbow (Tui czy Itaka) zapłaci wtedy Enterowi stawkę z przed spadków a Enter obleci któryś z miesiąców znacznie taniej niż miał zapłacone.
Cytat na szybko odnaleziony przez ktosia wyjaśnia sprawę.