Pozostałe koszty rodzajowe związane są z zakupem praw do Unborn. W I kw. zawiązali z tego tytułu rezerwę (co zwiększyło koszty za tamten okres) a z II kw. go odwrócili, co zmniejszyło koszt (zauważ, że mamy znak minus z przodu), chociaż jednocześnie wpłynęło na wzrost pozycji "zapasy". Potwierdzenie tego co piszę znajdziesz chociażby w newsletterach publikowanych przez spółkę (chyba tym z lipca).
Co do usług obcych, to standardem w branży jest outsourcing wielu różnych usług. Koszty wynagrodzeń to przede wszystkim osoby "trzymane" na etatach, a usługi obce to najczęściej rozliczenia z innymi firmami (B2B). Zakładam, że w tych 756 tys. może mieść się m.in. finansowanie produkcji HelpME! czy Agony VR. Pewnie znalazły się tu także inne rzeczy jak honoraria dla "znanego pisarza" i "znanej aktorki" czy pieniądze na stworzenie kampanii Kickstarter. Myślę też, że sporo osób pracujących w studio może również rozliczać się na zasadach BTB. Generalnie koszty działania studia (ok. 450 tys. zł miesięcznie) jak na to, że robią co najmniej 7 gier (lub więcej, zależy jak liczyć) raczej duże nie są. Przytoczone tu niedawno Drago generuje o wiele wyższe koszty, a aktywnie robi może max. 4 gry.