Równolegle do procesu zbycia Simple CP Zarząd kontynuował w omawianym okresie działania nakierowane na optymalizację materiałową, produkcyjną i konstrukcyjno-technologiczną pod kątem wypracowywanych marż, a także rozbudowę oferty o kolejne serie dodatków. Zgodnie ze strategią Gino Rossi kontynuowany jest także rozwój kanału e-commerce i współpracy b2b, szczególnie optymalizacji bazy kontrahentów pod kątem poprawy rotacji należności i optymalizacji płynności. Efektem tego ostatniego jest m.in. podpisanie umowy o współpracy strategicznej z Grupą CCC, obejmującej kooperację produktową i udzielenie licencji na znak towarowy. W ramach umowy w latach 2019-2020 Gino Rossi dostarczy do CCC łącznie minimum 300 tys. sztuk produktów z dedykowanej kolekcji obejmującej obuwie damskie, męskie i akcesoria, a docelowo intencją stron jest dalsze zwiększanie tego wolumenu. Przychody z tego tytułu szacowane są na 36-40 mln zł w latach 2019-2020, z czego 15-18 mln zł przypadać będzie na rok 2019 roku. Jednocześnie, w rezultacie zawartej umowy marka Gino Rossi wejdzie na wszystkie rynki, gdzie obecna jest sieć dystrybucyjna CCC (zarówno w kanale stacjonarnym, jak i e-commerce). Gino Rossi uzyska w zamian opłaty licencyjne wyrażone jako procent sprzedaży, w wysokości nie mniejszej, niż 400.000 zł rocznie. W ocenie Zarządu w najbliższych latach kontynuowane będą strukturalne zmiany na rynku detalicznym, skutkujące dalszym wzrostem znaczenia kanału internetowego. W związku z tym Zarząd chce wykorzystać potencjał marki Gino Rossi do dalszego rozwoju kanału e-commerce i B2B, a jednocześnie zarządzać optymalną siecią sprzedaży o stabilnej rentowności. Głównym celem na najbliższe miesiące pozostaje stabilizacja sytuacji finansowej i poprawa rentowności posiadanych kanałów sprzedaży. Z poważaniem, Zarząd Grupy Kapitałowej Gino Rossi S.A