Brakuje małe kilkadziesiąt mln zlotych przychodu , które powinno "wpaść" do końca roku wraz z pierwszymi przecenami. Od 3 dnia o premierze moim zdaniem Konami zarabia na tym projekcie stąd zakładam , że w 2024 zarobi ponad 200mln złotych z SH2. Co ważne na tym się nie skończy i kolejne lata będą wnosily czysty zarobek wraz z kolejnymi milionami sztuk sprzedanych. Myślę, że śmiało można założyć 2mln sztuk w 2024, 2mln sztuk na sredniej zniżce 30% w 2025 (Xbox) i 3 mln sztuk na sredniej obnizce 50% w 2026 . Dla Bloobera nawet 10% udziału w zyskach oznacza pokrycie ponad połowy kosztów studia, a kolejny kontrakt z Konami zapewni nie tylko pokrycie kosztów calego studia, ale co najmniej 20mln zł zysku rocznego tylko z tych 2 źrodeł. Cronos , kolejne projekty (Piła , Star Trek, serial) i back catalogue będą tylko powiększać ten wynik, dlatego już w 2025 roku możemy się spodziewać 3cyfrowego wyniku netto przy wycenie 470mln...Reasumując: robi się bardzo tanio przy mocno rozwijajacym się biznesie. Dotychczas takie c/z były dostępne dla mobilek mających coraz większe problemy z utrzymaniem rentownosci....