Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Początek roku był dla spółki czasem intensywnego rozwoju. Firma uruchomiła nową platformę sprzedażową Giftbay.pl, rozpoczęła sprzedaż na rynku ukraińskim, a także zakupiła nieruchomość, tym samym znacząco zwiększając możliwości produkcyjne. Spółka zadowolona z pierwszego kwartału 2020 roku Jesteśmy bardzo zadowoleni z przychodów, jakie udało się osiągnąć w pierwszym kwartale 2020 roku. Dzięki temu, że naszym głównym kanałem sprzedaży jest Internet, nasi klienci, mimo pandemii i ograniczeń z nią związanych, nie musieli rezygnować z zakupów drewnianych akcesoriów – zainteresowanie naszym asortymentem było bardzo duże – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku, największą popularnością...
Plantwear z blisko 2,4 mln zł przychodów w I kwartale 2020 r.