PerfectBot – rozwiązanie automatyzujące obsługę klienta w e-Commerce - zostało uruchomione w trzecim kwartale br. dla dwóch nowych klientów: Tatuum oraz Modivo. Tym samym lista firm korzystających z rozwiązania urosła do 14 e-sklepów: Reserved, Sinsay, House, Mohito, Cropp, IKEA, 4F, Diverse, Tatuum, Modivo, Displate oraz Echo. Aktualnie trwają prace nad uruchomieniem chatbota dla dwóch kolejnych klientów.
W trzecim kwartale br. została również uruchomiona wersja anglojęzyczna PerfectBot dostępna pod adresem www.PerfectBot.ai/en, na bazie której pod koniec roku planowane jest rozpoczęcie skalowania na rynki zagraniczne.
W związku ze skutecznym pozyskiwaniem klientów oraz stabilnie rosnącym przychodem na klienta, w ocenie spółki prawdopodobne jest, że w czwartym kwartale 2021 przekroczone zostanie 1 mln zł rocznego przychodu powtarzalnego (ARR), tj. przychodu wyłącznie z comiesięcznych opłat od klientów, z wyłączeniem przychodów z wdrożeń, projektów czy sprzedaży licencji. Osiągnięcie 1 mln ARR jest głównym celem finansowym PerfectBot na ten rok.