Fabrity optymalizuje koszty i buduje fundamenty dalszego wzrostu biznesu
Grupa Fabrity w pierwszej połowie 2025 roku utrzymała wszystkich istotnych klientów i pozyskała nowych, jak Centrum eZdrowia, European Stabilization Mechanism, PAP, firmy z branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i transportowej, odnowiła także umowy ramowe z kilkoma dotychczasowymi klientami, m.in. z sektora energetycznego, bankowego i ubezpieczeniowego.
– Mamy rosnący backlog zawartych kontraktów, ale jednocześnie niskie tempo konwersji na nowe zamówienia, gdyż wśród klientów dominuje ostrożność. Jesteśmy jednak na dobrej ścieżce i zawarcie pierwszych dwóch nowych umów ramowych z agencją Frontex pokazuje kierunek. Rozwijamy kompetencje data cloud, AI i Indystry 5.0 czy Energy management – wskazał Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu Fabrity S.A.
https://pandl.pl/fabrity-optymalizuje-koszty-i-buduje-fundamenty-dalszego-wzrostu-biznesu/