Krótko mówiąc, tak, ta gra ma * potencjał *, ale w stanie, w jakim była, gdy była jeszcze w grze, byłaby to dość trudna sprzedaż. Koncepcje gry są dość kuszące - Fallout 76 jest tym wielkim, który robi podobne rzeczy, chociaż jest to gigantyczny trwający bałagan i pojawił się rok po nim. Ponadto twierdzę, że ich dwójka i Zielone Piekło nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego - Zielone Piekło wydaje się być bardziej oparte na horrorze i przetrwać z chwili na chwilę, podczas gdy wydaje się, że chodzi bardziej o szeroką eksplorację, oczyszczanie i budowanie bazy. W każdym razie z tego, co widziałem przed tym, jak zostało to usunięte, było to, że wykonano wiele pracy nad grafiką / projektowaniem itp. i „duże funkcje”, ale nie tak bardzo w obszarze UX. Pojawia się duża liczba skarg na błędy, problemy z serwerem itp. - jest też kwestia MMO braku graczy powodująca brak interakcji powodująca odejście graczy powodująca brak graczy ... Moje wrażenie na temat tego, co tam było jedna z gier stworzona przez ludzi z niewielkim doświadczeniem w graniu w nią - Dużo pracy poświęconej i wyglądającej na grę, wprowadzanie w nią wielkich pomysłów, ale każda indywidualna rzecz jest niedopolerowana, wkładana bez zobaczenia, jak to jest i nie jest tak przyjemnie sobie z tym poradzić, - „szalony”. Podstawowe rzeczy, takie jak walka i tworzenie, powinny wydawać się odpowiednim narzędziem do tego zadania. A posiadanie wielu systemów jednocześnie - fabuła, budowanie bazy, szczególnie aspekt MMO itp., Prowadzi do wielu rzeczy, które muszą być żonglowane jednocześnie - i najprawdopodobniej przez więcej niż pełny zespół 13 osób. Jedną wielką rzeczą, o której ludzie muszą wiedzieć w MMO, jest to, że są to w zasadzie najbardziej wymagające prace i zasoby wymagające do zrobienia, ponieważ musisz poradzić sobie ze wszystkim, od serwerów i twórców, przez fabułę, po rozgrywkę i społeczność. I ten projekt w zasadzie wrzucil wszystko co sie dalo. Jedyną rzeczą, która dzieje się z tymi projektami, jest to, że gdy funkcje zostaną dodane, niezbędna praca wzrasta wykładniczo. Chcesz dodać budowanie bazy do tego, co już miałeś - ok, jak bazy działają w walce? Czy fabuła temu przeszkadza, czy odwrotnie? Jak serwery i infrastruktura poradzą sobie ze zwiększonym obciążeniem treści niestatycznych? Jak to działa z innymi zaangażowanymi graczami? i tak dalej, i tak dalej. W związku z tym tego rodzaju projekty mają albo dużo większy budżet i zespół (mówimy tutaj ponad sto osób), albo znacznie mniejszy zakres (wykonuj wszystkie czynności związane z budowaniem bazy i interakcji z graczami, ale bez fabuły lub tylko fabułą i walczyć, ale nie ma budowania bazy / handlu itp.). W każdym razie koncepcja ma wagę, ale potrzebuje * o wiele więcej *, aby działała, lub trzeba ją nieco cofnąć i skupić na mniejszym zakresie.