No dziś w Komputroniku nabyłem czarnego Nexta za całe 669zł. Nie jestem expertem w smartfonowym ale bawiłem się już kilkoma telefonami. Next to prawdziwy hit jeżeli chodzi o jakość do ceny. Wykonany bardzo dobrze i bardzo lekki jak na tak na swoją wielkość (oprucz grubości) i spory aklumulator. Prędkość działania jak w najnowszych topowych telefonach. Władowałem na MicroSD fotki kilkadziesiąt MB oraz filmy HD. Łyka je bez zająknięcia i przeżuca jak kiludziesięcio kilobajtowe bitmabpy. Jakość obrazu obłędna. Wszystko widać nawet jak telefon ustawimy prawie prostopadle!
Nie chę tu robić recenzji ale naprawde jest dobrze.
Teraz kilka hintów do panów handlowców i marketingu:
- zadbajcie o to aby w większych sieciach np. Komputronik kolesie przynajmniej wiedzieli że taki Next jest już u nich w sprzedaży. Musiałem tłumaczyć kolesiowi o który tel mia chodzi...a gdzie pole do polecenia klijentowi Nexta jak przyjdzie po niski model Samsunga lub innej marki
- Teltorium - tu też z promocją i zachętą bardzo blado a to już zakrawa o beznadzieję. Koleś wyciągnął mi Nexta z szuflady gdzie gablotki wypchane są wiadomo czym! Na pól stoiska powinny być widoczne z drugiego końca galerii reklamy nowych produktów myPhone i Tab!!!
- Nie można się doszukać w necie konkretnych testów i recenzji tylko jakieś samozwawcze. Czy kolesiom z Tfona znane jest pojęcie Pijaru i Reklamy?!!! Nie mówie o wywalaniu kasy na TV w PrimeTime ale testy w różnych gazetach i dobrych stronach branżowych to chyba podstawa. Reklamowanie produktu poprzez wspólną akcje z Biedronką to nie jest budowanie pozycji marki zwłaszcza z produktami o wyższej jakości.
Podsumowując produkt jest super ale sam się nie sprzeda w większej ilości bo marka nadal się kojarzy z niską jakością i to o czym się się nie mówi tego nie ma!