Netwise wdrożył system CRM i SRM dla ponad 300 pracowników Onninen
2013-11-27
Netwise wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 dla ponad 300 pracowników Onninen w celu usprawnienia funkcjonowania działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i obsługi dostawców. Netwise dostosował system do procesów biznesowych zachodzących w Onninen, wdrażając m.in. moduł inwestycyjny do zarządzania projektami handlowymi, funkcjonalności do obiegu i akceptacji wniosków kredytowych, a także narzędzia do efektywnej obsługi promocji i programów lojalnościowych oraz zarządzania umowami dostawców i klientów. System zintegrowany został z dwoma systemami ERP oraz narzędziami do email marketingu, a dane Klientów zintegrowane zostały z 7 systemów.
"Rynek, na którym działamy, jest wyjątkowo złożony, stąd nasze procesy biznesowe podlegają dynamicznym zmianom. Potrzebowaliśmy rozwiązania na tyle elastycznego i skalowalnego, aby móc dostosować je do specyficznych potrzeb naszej firmy – mówi Rafał Pestkowski, Dyrektor Sprzedaży, Onninen."
Wdrożenie w Onninen to kolejna implementacja systemu CRM / SRM wspierającego procesy w branży dystrybucyjnej i rynku B2B wykonane przez Netwise. Więcej na temat tego projektu przeczytać można w Centrum Prasowym Microsoft.