Jako obserwatorzy marki uważam że nie doceniliśmy niedawnego wydarzenia. To może być bardzo długa i owocna na zagranicznych rynkach współpraca. To bardzo duży krok naprzód w kierunku globalizacji marki. Na chwilę obecną i to widać na półkach sklepowych została podjęta współpraca przy linii do pielęgnacji włosów. Dlaczego moim zdaniem współpraca z Invisiobobble jest tak ważna:
1. Invisiobobble jest markowym producentem akcesoriów do włosów (w tym opatentowane), jego produkty są bardzo cenione i sprzedawane są w 70 krajach świata
2. Invisiobobble – to potentat pochodzący z Monachium (właściciel – New Flag GmbH) - a Spółka obiecała skupienie się na rynku niemieckim w pierwszej kolejności
3. Onlybio ma bardzo duże poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży typu cross – selling
4. Invisiobobble & Onlybio (światowy producent akcesoriów do włosów + producent kosmetyków do pielęgnacji do włosów) to PARA IDEALNA do cross- sellingu na arenie międzynarodowej
5. Na przykładzie współpracy z WEDEL w której to były już 3 akcje marketingowe wnoszę że ta jest dopiero początkiem
6. Obie strony zyskałyby na popularyzacji marki na interesujących dla siebie rynkach
https://onlybio.life/onlybio-x-invisibobble-hair-in-balance?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DSA&utm_id=10963858303&gad_source=1&gad_campaignid=10963858303&gbraid=0AAAAAC4ns6KPXamZiFmyF3Tvs-lX3uIhH&gclid=EAIaIQobChMI2O3JwKayjgMVCiCiAx1QmzdKEAAYASAAEgLIwPD_BwE