wystarczy spojrzeć w raporty:
1. 600 tys wyprowadzane rocznie na cypr (50 tys m-c za logo)
2. należności w wysokości ponad 50 % rocznych przychodów.... pytanie która firma budowlana ich tak pociągnęła... bo przychody księgowali a kasa nie spłynęła...
3. do tego zajęte rachunku przez US.
4. obligacje do spłaty,
5. wyprowadzona kasa do M-Trans na nowe samochody, udziały - tylko ze nimi nie jeżdżą bo jak tłumaczyć odnowienie floty z jednoczesnym spadkiem przychód w M-Trans ???
To co będzie w kolejnych raportach jest do przewidzenia:
1. spadające przychody - nie da się utrzymać poziomu przychodów nie mając odpowiedniego zaplecza kapitałowego.
2. pomimo sezonu w pełni straty...
zapowiada się emisja ratunkowa - powyżej nikt tego nie kupi więc obniża wartość nominalna do 10 gr - jest z czego bo kapitały własne mają wysokie :)
emisja 100 mln akcji po 10 gr oczywiście z prawem poboru by nikt z was nie czół się poszkodowany :)