Witam,
Spisałem dane ze „Steamdb” w ostatni czwartek po wprowadzeniu MegaPatcha
Charno 2 wyglądało następująco:
- 12,198 followers
- #4034 in top sellers
- 272 positive reviews
- 155 negative reviews
- 63.70% positive reviews
Dzisiaj rano wyglądało następująco:
- 12,277 followers
- #3047 in top sellers
- 281 positive reviews
- 155 negative reviews
- 64.45% positive reviews
Graczy niestety dużo nie przybyło, bo maksima to ok 40 osób w peaku. Prawdopodobnie osoby wchodzą bardziej z ciekawości i na krótkie sprawdzenie, czy poprawki coś dały. Kilka pozytywnych ocen się pojawiło i zwiększyła się kosmetycznie liczba fallowersów. Sprzedaż to szacunkowo może przynieść miesięcznie 30-100.000 pln.
Ale....Po sprawdzeniu cz. 1 Charnobylite Complete Edition to jest spore poruszenie na tej grze jakby to Mega Patch był wydany na tą część ;o)
Tutaj od piątku do niedzieli z dnia na dzień ilość graczy przybywała aby przeskoczyć 240 osób a min 60.
Sprzedaż nawet była na miejscu 484 więc jak na grę kilkuletnią to jest niezły wynik. Cena gry to 24 PLN, ale licząc, że kilka tysięcy sztuk gry tygodniowo się sprzedaje to już suma będzie oscylować 100 – 300.000 PLN miesięcznie, więc jakieś wsparcie budżetu nadal z tej gry jest odczuwalne, co jest miłym zaskoczeniem.
Dużo ważniejsze jest to, że jest rozbudowywane grono nowych graczy i społeczności pod Charnobylite 2. Jest to oczywiste podejście, że część pierwsza jest trochę obszarem testowania przed zakupem cz.2.
Dodatkowo Farma powinna otrzymać dotcje 2,1mln więc część zespołu będzie opłacona i skupi się na symulatorze. Warto pamiętać, że dostali także ponad 800 tys z Kicka.
Małymi kroczkami do przodu. Fajnie, że finansowo budżet Farmy jest nadal wspierany z różnych źródeł. Do premiery gry, która będzie prawdopodobnie we wrześniu, październiku, powinni dociągnąć w miarę dobrej kondycji.
pozdrawiam