II. KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
W pierwszym kwartale 2011 roku Spółka osiągnęła 1 904 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, co
stanowiło blisko siedmiokrotny wzrost w stosunku do przychodów uzyskanych w pierwszym kwartale
2010 roku oraz 69% przychodów uzyskanych w całym 2010 roku. W I kwartale 2011 roku Spółka
osiągnęła wysoki poziom rentowności zysku netto – 18,3%. Zysk netto wyniósł 349 tys. zł. W
analogicznym okresie roku poprzedniego, Spółka wygenerowała 55 tys. zł straty netto.
Zwielokrotniony w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, poziom przychodów był
efektem realizowanej przez Spółkę strategii, zakładającej zintensyfikowaną promocję oferty Spółki,
wśród potencjalnych reklamodawców, a także dynamiczny wzrost liczby monitorów, dzięki którym
przekaz reklamowy trafia do większego grona klientów sieci handlowych. Zgodnie z powyższym,
Spółka rozpoczęła współpracę z nowymi reklamodawcami, co z kolei pozytywnie przełożyło się na
wyniki finansowe.
Liczba posiadanych przez Spółkę monitorów, składających się na infrastrukturę POS TV, na dzień