Osiągnięte w 2010 roku wyniki finansowe Spółki były zgodne z planami Zarządu i
przekraczały założenia poczynione przez założycieli Spółki. Poziom przychodów netto
ze sprzedaży wynosił 2.729 tys. zł, czyli był ponad siedmiokrotnie wyższy od
przychodów uzyskanych przez Spółkę w 2009 roku. Spółka osiągnęła dodatnią
rentowność na poziomie zysku netto w kwocie 46 tys. zł (1,5% rentowność zysku
netto). Niemniej jednak symboliczny wynik finansowy pokazuje kierunek pozytywnych
zmian i pewności obrania właściwego kierunku rozwoju działalności. Dla przykładu, w
I kwartale 2011 roku zysk netto wyniósł 348,9 tys. zł przy przychodach nieznacznie
przekraczających 1,9 mln zł (18% rentowność zysku netto).
Główną przyczyną znacznej poprawy wyników finansowych Call2Action w 2010 roku,
były działania Zarządu, polegające z jednej strony na aktywnym pozyskiwaniu nowych
klientów poprzez rozpowszechnianie korzyści dla reklamodawców płynących z emisji