A co było :
utrata udziałów , sami swoi , silne zwiazki, przerost zatrudnienia , tabor nieużywany za który trzeba było płacić , pamiętacie sponsoringi ? xd nieużywane od lat nieruchomości i ruchomości , brak pozyskiwania nowych i utrata posiadanych klientów ... struktury działalności i pensje , dodatki itd ,,,,, rosnące stopy + covid + wojna
A co jest teraz:
Stabilizacja udziału , nowe kontrakty , zwolnienia , redukcje , walka z długiem i próby obniżenia wysokości długu redukcja . zwiazki siedzą cichutko , insajderzy kupują , walka o przetrwanie , walkao decyzje weglowe , cargotor i wiele iinnych działać sprzedaż nieużywanego starego taboru , nieruchomości . dyscyplina kosztowa ..... spadające stopy z celem 4 % i może kiedyś niżej + wojna z małą szansa na zakończenie + covid zapomniany
A co będzie :
Jeśli zarząd się myli i rząd będzie chciał może być kiepsko i dalsze utraty rynku , przychodów redukcje itd
Jeśli zarząd ma racje i rząd będzie chciał rozwijać kolej może czekać nas na prawdę ciekawa przyszłość .
Sami decydujcie sami oceniajcie sami wybierzcie i sami podejmujcie decyzje. To tylko moje ocena a jak wiadomo ja się nie znam i nie chce nikomu nic doradzać ..