Widzę, że powstała mała panika ponieważ:
Z raportu CMSR wynika, że pobrano 228 761
Razi duży koszt wydatków na marketing do pozyskania 1 gracza co zabija zysk
Tak to wygląda po 2,5 miesiąca życia gry. Suche liczby.
Specyfika gry free to play jest bardzo sprytna ponieważ generowanie zysków będzie teraz zależało od utrzymania tych graczy aktualizacjami. Raz wydane pieniądze na pozyskanie gracza mogą pracować długimi miesiącami. Wystarczy teraz pozyskać od każdego średnio po 1 pln miesięcznie z reklam czy płatnych pakietów i mamy dodatkowe 228 761 pln. Realny koszt marketingu maleje z upływem czasu. Tu jest wszystko okey poza tym, że mogłoby już być 500 tys pobrań.
Mnie razi inna kwestia. Dlaczego tak małe pieniądze są wykładane na UA jakieś marne 100K miesięcznie na tak dobrą grę. Przecież można renegocjować umowę z Play Wayem dać im trochę większy udział w zyskach i znajdą się pieniądze na kampanię. Ja osobiście uważam, że Kostowski oferty by nie odrzucił. Wszyscy by zarobili. Według mnie innej sensownej drogi nie ma na chwilę obecną. Czy wpadnie na to Piotrek?