Wielojęzyczność i nowe rynki dzięki m.in. generatywnej AI
Odpowiadając na dalsze zapotrzebowanie klientów z sektora korporacyjnego, związane z uruchamianiem usług obsługujących klientów w innych krajach, zespół Vee przygotowuje technologię pozwalającą na szybkie wdrażanie gotowych projektów w innych językach.
Oprócz języka angielskiego i niemieckiego, Vee przygotowuje się do płynnej obsługi klientów w językach czeskim, słowackim, ukraińskim, włoskim, węgierskim i rumuńskim.
Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za unikalną jakość obsługi rozwiązań Vee jest głos. We współpracy z firmą ElevenLabs przygotowywany jest voice-id bazujący na głosie marki Vee, co pozwoli zapewnić analogiczny poziom customer experience także w innych językach.
Możliwość szybkiej adaptacji procesów do potrzeb nowych grup odbiorców ma być osiągnięta jeszcze w tym roku, dzięki wykorzystaniu nowej wersji autorskiej technologii Brilliance, wspieranej generatywną sztuczną inteligencją.