Do Rzeczy S.A. otwiera się na inwestorów – oferta publiczna akcji już niedługo.
Już dziś możesz zapisać się do Alertu Inwestora, aby być na bieżąco.
Spółka Do Rzeczy S.A. – lider konserwatywno-liberalnego rynku wydawniczego w Polsce –
otwiera nowy rozdział w swojej historii, zapraszając inwestorów do wspólnego budowania przyszłości niezależnych mediów. W ciągu kilku dni spółka rozpocznie
ofertę publiczną akcji, realizowaną w całości online za pośrednictwem
Platformy Ofert Publicznych Domu Maklerskiego INC. To istotny krok na drodze do planowanego debiutu na rynku NewConnect, który przewidziany jest na
2025 r.– W najbliższych dniach, przy wsparciu
Domu Maklerskiego INC, zamierzamy przeprowadzić ofertę publiczną akcji na podstawie memorandum informacyjnego, a następnie, jeszcze w tym roku, rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect – zapowiada Grzegorz Olszewski, doradca strategiczny Do Rzeczy S.A.
Oferta publiczna – kluczowe informacjeOferta publiczna jest skierowana do inwestorów, którzy chcą mieć realny wpływ na przyszłość niezależnych mediów w Polsce:
Zainwestuj w lidera cyfrowych mediów – zapisz się do Alertu Inwestora już dziś! Osoby zainteresowane ofertą publiczną Do Rzeczy S.A.
mogą już teraz założyć konto na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC i dołączyć do Alertu Inwestora,
aby otrzymywać powiadomienia o przebiegu emisji:
- Zarejestruj się i dołącz do Alertu Inwestora: TUTAJ https://platforma.dminc.pl/campaigns/do-rzeczy
- Więcej informacji o spółce i planach debiutu: dorzeczy.pl/gielda
Dlaczego warto dołączyć do Do Rzeczy S.A.?- Rozpoznawalna marka z 12-letnią historią – tygodnik, miesięcznik, portal
- Silna i lojalna społeczność – ponad 4 mln unikalnych użytkowników
- Cyfryzacja i nowoczesność – treści premium, podcasty, VOD, e-commerce
- Skalowalny model biznesowy – dywersyfikacja przychodów, dynamiczny rozwój
- Transparentność i wiarygodność – planowany debiut na rynku NewConnect
Rynek mediów rośnie. Do Rzeczy S.A. odpowiada.Rynek mediów i rozrywki w Polsce rośnie – jego wartość wyniosła
64,8 mld zł w 2024 r., a prognozy wskazują na wzrost do
74,4 mld zł w 2028 r. (CAGR 3,8%). Do Rzeczy S.A. odpowiada na potrzeby coraz młodszych pokoleń odbiorców, oferując rzetelność i nowoczesne formaty treści – od portalu i podcastów po analizy wideo, personalizację i e-commerce.
Spółka działa w oparciu o zdywersyfikowany, przyszłościowy model biznesowy, który obejmuje:- Media drukowane i cyfrowe – tygodnik Do Rzeczy i miesięcznik Historia Do Rzeczy (wydawane od 2013 r.)
- Lider segmentu - silny portal DoRzeczy.pl – 3,5 mln unikalnych użytkowników i ponad 30 mln odsłon miesięcznie (styczeń 2025 r., Gemius). Dla porównania, portal pl, drugi największy serwis o zbliżonym profilu, odnotował w tym samym okresie 2,4 mln użytkowników, co dodatkowo potwierdza wiodącą pozycję DoRzeczy.pl, w segmencie mediów konserwatywno-liberalnych. DoRzeczy.pl wyprzedza zdecydowane również takie serwisy jak wpolityce.pl czy tvrepublika.pl
- Kanały wideo i podcasty – dynamicznie rozwijający się segment treści audiowizualnych, w tym Kanał Do Rzeczy na YouTube z ponad 82 tys. subskrypcji i średnią kilkunastu tysięcy wyświetleń na film
- E-commerce i marketplace – nowa platforma cyfrowa z treściami premium, produktami i usługami finansowymi (w trakcie wdrażania)
- Technologia i AI – personalizacja treści, mikropłatności (Apple Pay, BLIK), automatyzacja redakcji (w trakcie wdrażania)
- Treści premium (DoRzeczy+) – ekskluzywne analizy, raporty i programy wideo.
- Niezależna Fundacja Strażnik Pamięci – działania edukacyjne i gala nagród patriotycznych
Stabilne fundamenty i skalowalnośćW 2024 r. Do Rzeczy S.A.
wypracowała przychody na poziomie blisko 12 mln zł. Zespół planuje dynamiczny
rozwój treści audiowizualnych oraz
intensyfikację obecności w mediach społecznościowych i
YouTube. Trwa rozbudowa studia produkcyjnego oraz
wzmocnienie działu analiz gospodarczych.
Zmiany te są zgodne z trendami wskazanymi w raporcie
„Skok w dorosłość”, który pokazuje, że młodzi odbiorcy szukają
wiarygodnych treści w Internecie (portale informacyjne, blogi, fora) –
68,4% – oraz w
mediach społecznościowych –
43,0%.
Co ciekawe, na dalszych pozycjach znalazły się telewizja oraz rodzina – po 30,2% wskazań. Najmniej istotne okazały się platformy streamingowe (6,9%) oraz inne źródła, takie jak komunikatory czy bliskie osoby (0,5%).
Debiut na giełdzie – nowy etap w historii spółkiWejście na rynek NewConnect to dla Do Rzeczy S.A. strategiczny krok, który otwiera nowy rozdział w historii spółki. To ruch w stronę większego wpływu, rozwoju i przejrzystości – realizowany wspólnie z tymi, którzy wierzą w siłę niezależnych mediów.
Razem budujemy przyszłość niezależnych mediówW świecie szybkich zmian i cyfrowych transformacji Do Rzeczy S.A. łączy tradycję z technologią, tworząc nową jakość na rynku opinii i publicystyki. Oferta publiczna to zaproszenie do wspólnego projektu, który stawia na rzetelność, wolność słowa i odpowiedzialność za słowo. To moment, w którym każdy inwestor może mieć realny wpływ na kształt niezależnych mediów w Polsce.
Zainwestuj w wolność słowa! Buduj z nami ekosystem niezależnych mediów, oparty na technologii, społeczności i wartościach.