To że spółki mają problem z pozyskiwaniem klientów to jasne, bo to widać po umowach; wyszło zupełnie inaczej niż rok temu jak Pan C. przejmował firmę i w ciągu dwóch lat mieliśmy być liderem branży. Problem jest złożony, ponieważ po pierwsze rynek jest słaby, po drugie wchodzą ciągle nowe spółki, a po trzecie w tych niepewnych czasach wielu gra na dt.
Jeżeli siedzisz w branży, to powiedz mi, czy nie wydaje ci się, że powinniśmy postawić bardziej na reklamę nowego profilu naszej spółki? Pisze o tym ponieważ mam w rodzinie lekarza, on zawsze w coś inwestuje, rozbudowuje przychodnię, itd. a nigdy nie słyszał o MWT. Prezes W. natomiast mówił o kontach i kredytach indywidualnie dla lekarzy.
Chłopaki w firmie też zdają sobie sprawę z tego, że mieliśmy większe nadzieje niż przedstawia nam to obecny kurs.
To tylko taka moja konkluzja po rozmowie z lekarzem (poleciłam mu MWT!!)